爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事
شین براری

爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事

شین براری
爱情故事

爱情故事
رمان بالای هجده سال
رمان سانسور نشده
رمان ممنوعه
رمان عاشقانه
رمان اندروید
رمان موبایل
رمان مجازی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 11 Mehr 01، 18:47 - کانون شاملو
    عالی
نویسندگان

واکسن

Tuesday, 26 Mordad 1400، 03:45 AM

    این مطلب بنا بر  نادرست  بودن  به تشخیص  نگارنده و راهنمایی  کاربر عین شکیبا  حذف گردید . 

 

 

  • 00/05/26
  • قصه شب

نظرات  (۱۰)

  • ملیکا موحد
  • واقعا دردناک هست . بهت حق میدم عدوک عزیز . تسلیت
  • ع . شکیبا
  • سلام
    اگر واقعا این داستان زندگی خود شما است و پدر و مادرت را در اثر کرونا از دست داده ای به شما تسلیت میگم. خداوند رحمتشون کنه .

    اما در مورد واکسن فایزر آمریکایی الآن خبرهای زیادی هست در سایتها که تلفات و مرگ و میر آن زیاد است. کشور ژاپن هم آن را رد کردند . نمونه:

    مرگ بیش از ۲۰ نفر پس از تزریق واکسن فایزر در نروژ https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3731449

    پاسخ:
    تعداد نویسندگان  این وبلاگ   یک نفر نبوده  و نیست .   و مطلب واکسن  نیز  از جانب  بنده  راحله نباتی  با  خط حمیدرضا م.چ   منتشر شده بوده  که  بنا بر فرمایش جدید حضرت آقا  حذف گردید .   .      نویسندگی خلاق   ربطی  به  مستند نویسی  ندارد .   د .    می‌دانم که چه کسانی رمز ورود بنده دسترسی دارند . از دست برقضا  شما خودتان  یکی از همان افراد هستید .   و ایمان دارم  که چنین امری  از شما محال  است.     ولی  مانور  شما و طرح  اتهامات  بی ربط  در قبال  مطلبی  که  از سوی بنده  منتشر نشده بود  توسط شما  ،  برایم  عجیب است   دلیل  این  دشمنی  و غضب ورزی از جانب شما  را نمیتوانم درک کنم .     قیامتی هم خواهد بود .   حرفهای زیبا  و  اعمال  بی نهایت  عجیب و  طرح اتهامات  واهی  و  نشر مجازی آن  علیه  بنده  ،  نمادی از  دشمنی و غضب ورزی شماست .   با تمام وجود   سیاه نمایی  و  توهمت  و  دشمنی  می‌کنید  بر علیه  بنده .    در حالیکه کافی بود  بنویسید  که  مطلب من   اشتباه ست.  تا به این سادگی  حذف  کنم.  ولی شما  مشتاقانه  برداشتی غیر عادلانه  و  متضاد  فتوای کلامم  را  از آن  استخراج نمودید  تا  بر علیه من  اتهاماتی  بس  سنگین  مطرح نمایید.   خداوند  شما را هدایت کند ‌   .    شما  دقیقا مباحثی را به بنده  مرتبط کرده  و اتهاماتی عجیب را  نسبت می‌دهید  که در تضاد با عقاید و باورهای من است .   در صورت تکرار  بی شک  از لحاظ قانونی اقدام خواهم کرد .  حتی با آنکه می‌دانم  شما خودت  مجری قانون هستی  اما ایمان دارم    مدیریت وبلاگ بنده  هک شده  و یا مورد سو استفاده قرار گرفته   زیرا   تصاویر غیر مرتبطی در صندوق آن بارگزاری شده . و بنده سه مطلب  ناشناس را در قسمت ذخیره مطلب  مشاهده کرده ام که  مربوط به بنده نیست.   برای روشن شدن حقیقت  به  قانون  پناهنده میشوم . تا حقی از من ضایع نشود . 
  • ع . شکیبا

  • شما بدون جهت رهبر یک مملکت را متهم می کنید و توهین می کنید.
    رهبر مثل مردم ملت است. هیچ پدری دوست ندارد فرزندانش و خانواده اش آسیب ببینند. او بر اساس آمارها و بررسی های دقیق کشور و دنیا نظر میدهد . الآن دیگر همه دنیا تایید می کنند که واکسن فایزر آمریکایی کشنده است .

    بعد هم شما احمددی نژاد را دوست ندارید و قبول ندارید اما در اینجا بر اساس یک حرفی که معلوم هم نیست واقعا گفته باشد یا ترفند رسانه های مجازی بوده به رهبری عزیز ما حمله می کنید و در موردش قضاوت می کنید. این کار درستی نیست .

    بعد شما با بی منطقی و بر اساس احساسات بچه گانه به لباس او توهین می کنید. پس اچرا از روحانی طرفداری می کردید ؟ چرا از خاتمی طرفداری می کنید؟ مگر آنها هم همیبن لباس را ندارند؟
    حالا اگر رهبر کت و شلوار می پوشید لباسش ایرانی بود ؟ دیگر مشکل شماها حل میشد؟! خب میدانی کت و شلوار لباس غربی ها و مسیحی ها است. کت و شلوار لباس ما نیست اصلا.

    متاسفانه شما تحت تاثیر فضای مجازی منفی قرار گرفته اید و دارید با این مطالب افراد دیگر را هم منحرف می کنید.
    من از شما خواهش می کنم که سرت به کار خودت باشد و دین و دنیای خودت و دیگران را ضایع نکن. بالاخره قیامتی هم هست !
    پاسخ:
    بنا  بر رهنمود  شما ،  این مطلب حذف گردید .   بنده  نیز  سرباز  رهبر  و  فدایی این مرز بوم هستم.  نمی‌دانم چرا    چنین  برداشت غلطی  از  مطلب  کردید .   بنده  چطور میتونم  به  رهبری  که  بهش  شدیدا  باور  دارم      و  خودم  رو  سربازش  میدونم    توهین  کنم .  بنده  گفتم  که  دولت حسن روحانی    باید پیشاپیش  بابت  اقدامات مهم  از حضرت آقا  کسب تکلیف  کنه . تا    مرتکب  اقدامات   غلط  نشه.  مثال  ورود واکسن آمریکایی ‌  . و مجدد  بازگردوندنَ  محموله.   خب  اگر  ابتدا  کسب تکلیف کرده بود    بیت المال  صرف نمیشد  و زمان  هم  تلف  نمیشد.   بنده  انتقاد نکردم از  وزارت بهداشت ، بلکه نقد سازنده بود . چون  راهکار دادم.  و گفتم  باید از  راهنمایی های  حضرت آقا  بهره  بگیره .      بنده  در راستای دستور حضرت آقا مبنی بر آتش به اختیار   بودن ،  عمل  کرده  و چنین   نقد سازنده ای  را  مطرح کردم.     اکنون نیز بر طبق فرمایش حضرت آقا  مبنی بر    اینکه  نباید  مردم را  نسبت به عملکرد مسولان  ناامید  ساخت  ،   این مطلب  را حذف  کردم.   از شما هم دعوت میکنم که  مطیع  فرمایشات حضرت آقا باشید .  و از  ایجاد  فتنه و یا آشوب  پرهیز کنید .  خداوند  همه ما را هدایت کند .   الهی آمین . 
    رهبری انقلاب : با غیرت و تعصب از کالای ایرانی حمایت کنیم

    رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان به تبیین اهمیت، الزامات و راه‌های تحقق شعار سال جدید یعنی «حمایت از کالای ایرانی» پرداختند.
    ایشان ، کالای ایرانی را از این جهت که «محصول نهایی برنامه ریزی، سرمایه گذاری و کار و ابتکار قشر‌های مختلف مردم و مسئولان است»، باعظمت و مهم خواندند و افزودند: فعالان اقتصادی و تولیدگران با «سرمایه گذاری»، مسئولان با «برنامه ریزی»، جوانان با «دانش و طراحی» و کارگران با «کار و تلاش»، محصولی به جامعه ارائه می‌کنند که مردم نیز علاوه بر نقش آفرینی در تولید، باید با تعصب و غیرت و خرید و مصرف کالای ایرانی از محصول نهایی این زنجیره کار و تلاش حمایت کنند.

    رهبر انقلاب اسلامی در زمینه چگونگی حمایت از کالای ایرانی نیز نکاتی کاربردی بیان کردند.
  • ناشناس
  • خب این مطلب که در راستای حمایت از نظرات حضرت آقا نوشته شده بود . این چه اتهامات دروغینی هست که عین شکیبا به شما وارد میدونه . مگه پدر کشتی دارین؟ خدا شفاه بده . لطفا داستان از زندگی شهید چمران بزارید
  • ناشناس
  • خب این وبلاگ که خودش اول تا آخر بر طبق خط ارزش های انقلاب کار میکنه ‌ این ع شکیبا چرا خودزنی میکنه
  • ناشناس
  • بنده غلط کنم بر ارزش های انقلاب یا سپاه و یا رهبر عزیزمان حرفی و متنی بنویسم. احتمالا اشتباها نظر را در وبلاگ من نوشتید . ضمنن لطفا دیگه با رمز ورود من وارد قسمت مدیریت وبلاگ نشید کاربر محترم و شکیبا که اسمت را نمی‌آورم. وگرنه به مراجع قانونی مراجعه میکنم و مبحث تهدید شما در محیط مجازی و باج خواهی در قبال هک کردن وبلاگ من و سپس وجه رو دریافت و مهر ماه مجدد در قبال ایجاد مزاحمت و طرح دعوی و پاپوش ساختن و صحنه سازی و نشر مطلب نامناسب توسط خودتان به اسم بنده در محیط مجازی و تهدید هایی که بشکل تماس تلفنی با بنده صورت می‌گرفت و فایل صوتی تک تک تماس ها موجوده ، و ادعای اینکه عضو چه سازمانی هستی و تهدید به پرونده سازی و طرح اتهاماتی دروغین با تکیه به مطلبی که خودت با در دست داشتن رمز ورود وبلاگ منتشر کرده بودی و صدای شما که میگفتی چون جزو فلان جا هستی حرفت سند محسوب میشه و تشکیل پرونده میدی یا که دوباره ده میلیون به شماره حسابی که آخرش با عدد ۷۰۳۲ ختم می‌شد و به اسم یه خانم به اسم کاظمی بود . ببین خانم محترم مملکت صاحاب داره . قانون داره . خیال نکن دوباره میتونی اخاذی کنی . میدم فتا حقت رو کف دستت بزاره . شماره موبایلت رو که دارم . برگه ی واریز پول رو که دارم. فایل های صوتی رو که دارم. البته اسکرین شات های تهدید و درخواست پول زور رو هم دارم. باید بگردم پیدا کنم. اهل قزوین و یا قم هستی . عشایر بودی . توی سیاه چادر دنیا اومدی . بازم بگم ؟... یا بسه؟ توبه کن. کمی مسلمان باش .
  • راحله نباتی
  • بنده غلط کنم بر ارزش های انقلاب یا سپاه و یا رهبر عزیزمان حرفی و متنی بنویسم. احتمالا اشتباها نظر را در وبلاگ من نوشتید . ضمنن لطفا دیگه با رمز ورود من وارد قسمت مدیریت وبلاگ نشید کاربر محترم و شکیبا که اسمت را نمی‌آورم. وگرنه به مراجع قانونی مراجعه میکنم و مبحث تهدید شما در محیط مجازی و باج خواهی در قبال هک کردن وبلاگ من و سپس وجه رو دریافت و مهر ماه مجدد در قبال ایجاد مزاحمت و طرح دعوی و پاپوش ساختن و صحنه سازی و نشر مطلب نامناسب توسط خودتان به اسم بنده در محیط مجازی و تهدید هایی که بشکل تماس تلفنی با بنده صورت می‌گرفت و فایل صوتی تک تک تماس ها موجوده ، و ادعای اینکه عضو چه سازمانی هستی و تهدید به پرونده سازی و طرح اتهاماتی دروغین با تکیه به مطلبی که خودت با در دست داشتن رمز ورود وبلاگ منتشر کرده بودی و صدای شما که میگفتی چون جزو فلان جا هستی حرفت سند محسوب میشه و تشکیل پرونده میدی یا که دوباره ده میلیون به شماره حسابی که آخرش با عدد ۷۰۳۲ ختم می‌شد و به اسم یه خانم به اسم کاظمی بود . ببین خانم محترم مملکت صاحاب داره . قانون داره . خیال نکن دوباره میتونی اخاذی کنی . میدم فتا حقت رو کف دستت بزاره . شماره موبایلت رو که دارم . برگه ی واریز پول رو که دارم. فایل های صوتی رو که دارم. البته اسکرین شات های تهدید و درخواست پول زور رو هم دارم. باید بگردم پیدا کنم. اهل قزوین و یا قم هستی . عشایر بودی . توی سیاه چادر دنیا اومدی . بازم بگم ؟... یا بسه؟ توبه کن. کمی مسلمان باش .
  • صبا ملک آرایی
  • چقدر به شنا گفتم که داری اشتباه میکنی و مطلب رو طوری نوشتی که خودت رو از ما جدا کردی و توی قلب سپاه دشمن گذاشتی . گوش تو بدهکار نبود آقای مظلومی
  • ناشناس
  • چرا پشت اسم خوبان پنهان میشی و خودزنی میکنی . برو به درک . بیچاره امثال آقای براری . چه دشمنی باهاش دارید؟ چرا به اسمش مطلب میزارید . ؟..
    چون مطیع فرمایشات حضرت اقاست؟ درد داره براتون ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی