爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事
شین براری

爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事

شین براری
爱情故事

爱情故事
رمان بالای هجده سال
رمان سانسور نشده
رمان ممنوعه
رمان عاشقانه
رمان اندروید
رمان موبایل
رمان مجازی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 11 Mehr 01، 18:47 - کانون شاملو
    عالی
نویسندگان

لینک صفحه خاطراسا‌

Thursday, 22 Ordibehesht 1401، 08:38 PM

صفحه خاطر آسا : مکانی برای خاطرات آزار دهنده و نوشتن و رها شدن از هرآنچه که آزارمان می‌دهد. خاطراسا یعنی بازگو نمودن خاطرات برای کسب آرامش و آسایش خاطر    روی لینک بالا کلیک نمایید .  صفحه ای در همبودگاه .  پسشنهاد میکنم  از صفحه ی محبوب  و پرطرفدار      وارش‌  در همبودگاه دیدن کنید .  


 


دریافت     تشکر و سپاس از بانوی  واژه چین  و  خوش قلم و نجیب  همبودگاه  ، سرکار خانم  مریم زارع نژاد . 

    داستان کوتاه و جذاب  ، بینی های  این زمانه .   آری  . درست خواندید .  داستان   بینی .  یا به قول  نگارنده و گوینده فایل ،   بینی  نه،  دوماغ .  شاید  هم   دُماغ .        روایت  خود درگیری  و  کشمکش جذاب یک  فرد  با  سایز  و  فرم  دماغ  خود .   امپراتوری  دماغ  ها  را می‌توانید  در فایل بالا  بشنوید .  

   ضمنن  خانم زارع  نژاد  سالهاست  می‌نویسد   و  اکثر   نوشته هایش  در قالب  فایل  صوتی  موجود است .  تخصص ویژه ای در  آرش  متون   نوع   دلنوشته    و  دلنویس‌  دارد .   اما  همانطور  که  گوش دادید   اگر  بخواهد  ادبیات داستانی خلق  نماید   چیزی  کم  ندارد  که هیچ،  از قرار   عالی تر  از      دلنوشته هایش    در خواهد  آمد .   


 

   من  در     من در جلسات کانون   اسم  مریم زارع نژاد  رو  از   استاد   شنیدم .    استاد  بجای    معرفی  افراد  مشهور   و نامدار ،  بلعکس   افراد   نوقلم  و گمنام   را   هر جلسه  در  ده دقیقه  آخر  کلاس   معرفی  می‌کند  .     معمولا  آنان  آنقدر   گمنام  و  ناشناس و  دور  از  دسترس  هستند   که  نه  امکانات  چاپ کتاب دارند   نه  تریبون  .   پس  بطور طبیعی   هرگز  دیده  نخواهند  شد .   ولی  هربار  پس از  معرفی  فرد  گمنام  جدید  توسط آقای براری،   تمام ما  بعد کلاس  به سراغش می‌رویم   ،  تا  بلکه  بداند   کسانی هستند  که  به کار او  گوش داده اند ،     خوانده اند   و  پسندیده اند ‌    تا بدانند   زحمتشان‌  هدر  نرفته .   دیده شده اند  .   بلکه  انگیزه  در  آنان   نخشکد‌     .  این هفته  با  آقای   پیمان  قانون      از  قدیمی های  زبان پارسی  و شعر  آشنا  شدیم .  او   در بوشهر  است  و  زمانی  استاد  بوده   ولی  او را اخراج کرده اند  چون   مواضع  ملی میهنی  دارد و یک  وطن  پرست  تمام  عیار   است  .  او  دغدغه ی  پاس داشتن  زبان  فارسی  را  دارد .    

به وبلاگش  رفتیم  و برایش  پیام  فرستادیم  .  او بلافاصله  پاسخ  داد  و  یک پست  گذاشت   وای که چه    خوشحال  شده بود .      اون  تبعید  شده  و منع از تدریس .     سن  و  سالی  ازش گذشته   و  تنهاست .    انگار  طی  پنج ماه اخیر   سه  تن  از  اعضای  خانواده  یعنی برادر و خواهر و مادرش  را  به دستان سرد خاک  سپرده بود .      واااای   که  چه  احساسی  موج  می‌زد   وقتی   باهاش  تماس  تصویری  گرفتیم  از  داخل  کلاس .  و بهش  سلام  گفتیم .     بنده خدا   شوکه  شده بود .   سر در نمی‌آورد     چه دلیلی  داره   بی مقدمه  یه  عده زیاد  توی  یک  کلاس     باهاش  تماس تصویری  گرفتن  و  بهش  سلام  میگن .       بعد  که  آقای  براری  گفت  که    برای عرض ادب  و احترام  باهاش  تماس گرفته   ،  و بابت  یک عمر   دغدغه های  وطن پرستانه  و      حفظ و  کوشش  اصالت زبان  پارسی   ازش تشکر  کنه .        

  بنده ی خدا   خیال  می‌کرد     داریم  اذیتش  میکنیم  ،  بعد  که  کمی  شرح واضحات  داد  براش  و گفت که ما  یه  کارگاه  داستان نویسی  توی  شمال کشور هستیم و هر هفته  با یک  شخص  تماس  و ازش  قدر دانی  و حمایت  می‌کنیم    ،  دوزاریش افتاد    و  طفلکی   زد  زیر  گریه ‌       .  چند دقیقه  تمام  اشک  ریخت .       دل پری  داشت   از  شبکه های   بی بی سی .    حتی  مجری  برنامه  پرگار  توی  بی‌بی‌سی    از هم دانشگاهی های  دوره  ی  تحصیلش  بود  و  تمام  آدم‌های مهم    رو  میشناخت .   از اون جور دست  آدم‌هایی   که  تمام  کلماتشون  عجیب غریب   اما   اصیل  فارسی  هست .   از اون دست  آدم‌هایی  که  یک عمر    شاهنامه  رو  حفظ  و بوستان و گلستان رو خط به خط  میتونن    از حفظ بخونن ‌  .   خلاصه  خیلی  عالی  بود  .    خیلی  خوشحال  شدم  که  دلی  شاد  شد .    ما باید تا  وقتی هستیم   قدر همو  داشته باشیم .   

  خب    الان  فایل صوتی  بالا  هم  واسه  شخصی  هست  که  هیچ  تصویر و اطلاعاتی  ازش  توی  ویکی پدیا   وجود  نداره ‌   .   حتی نمیشه فهمید  چند سالشه .   ولی   آقای براری   می‌گفت  که    جای  ستایش  و  احترام  داره  که  کلی  فعالیت  ادبی  و   کلی متن و  فایل صوتی  تهیه کرده  اما در اوج  ناباوری    دیده نشده   و  تلگرام   اون  ۶۵  تا  مشترک  داره   که  خب      من  ازش  اجازه  نگرفتم  و شاید  هم بخاطر انتشار همین  فایل  صوتی   اعتراض کنه  و خب  من  حذف کنمش .     ولی اگر تمایل داشته باشه  میتونیم   توی   ۱۰۴  صد و چهار تا  وبلاگی  که  اعضای  کانون  چوک و کارگاه داستان نویسی شین براری    در محیط های  وبلاگ نویسی     Bayan.ir       و   همچنین    blogfa.com        داریم   آیدی  تلگرام   اون  رو  پیوند  بدیم   تا  بلکه  دیده  بشه  و سکوی  پرتابی  باشه  براش .   

خب  میدونید  چیه..‌‌  ..        ما  غیر  از  این  مراکز  آموزشی    در جایی   جا  نداریم .   و گاهی  هم حتی   اهالی قلم   بخاطر اینکه   ما یک سری دانشجو   و بزرگ شده های  شایستگان ثابت    هستیم       از  تعامل  و معاشرت  با ما  پرهیز  می‌کنند   .   خب حق دارند ،  اجباری  نیست ‌   .   شاید حق داشته باشند .    ولی  خب  اگر  با ما که  دختری   اینجوری   برخورد می‌کنند     پس  بیچاره   پسرهای   خانه شبانه روزی مژدهی ‌   .         خب  زندگیه  دیگه  ‌  .   ادامه  داره .        راستی خدای شکر که  شرایط آروم شد .  

 

من   از  عین شکیبا   عذر خواهی  میکنم که  اگر  قصد داشتیم   بر علیه  اون و وبلاگش  انقلاب مخملی  و کودتا   کنیم  و   آخرش هم  نشد .       از عید  تا الان      هم  به  این موضوع  فکر کردم .   و  رفتم  عذر خواهی کردم  و  پسورد  وبلاگ  خودمو  دوباره  از  آقای براری  پس گرفتم  و این اولین  مطلب  در  قرن جدید  هست ‌   


.      همین  .  ماهنامه الکترونیکی ادبیات داستانی چوک کلید کنید رایگان دریافت
عنوان: ماهنامه چوک شماره ۸۲
حجم: 8.21 مگابایت
توضیحات: ماهنامه چوک شماره ۸۲ ادبیات داستانی

نظرات  (۱۵)

  • کانون شاملو
  • چه عالی که برگشتی افسانه جون . دوستت دارم . خیلی قشنگ بود فایل صوتی . محشر بود . عالی بود . خیلی خوشم اومد . دستش درد نکنه . خیلی خوب بود .
    کجااااااایی دخمل جون.
    راستی پیمان قانون رو هم رفتم وبلاگش الان دیدم خیلی جالب انگیز بود . ولی اون صدای لطیف خانم گوینده و نویسنده داستان هم دماغی ها رو کجا باید پیدا کنم وبلاگش رو ؟ ♥︎999 جیگرطلا
    http://qhese.blog.ir/tag/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%20%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8
  • راحله نباتی
  • عالی ♥︎ بوس
  • Eśmit Taylor Monika
  • من کارهای آقای براری رو با اسم شین براری در نمایشگاه کتاب های سانسور شده و ممنوعه فرانکفورت دیدم خوشم اومد و خریدم انتشارات شیراز فرانکفورت بود اسمش پستوی شهر خیس هست . نمیشه گفت یک اثر ادبی . بلکه فراتر از یک کتاب هست . زندگی آدم رو تغییر می‌دهد. از آن زمان تا به الان تک تک جملات گیرا و فلسفی این کتاب قطور ملکه ذهن من گشته است . به قول استاد شیرین نشاط ریاست دانشگاه هنرهای تجسمی نیویورک که می‌گفت روح دمیده به جملاتش . رخنه میکنه توی تارو پود آدم. با آدم عجین میشه . الان که خوندم شما نوشتی استادت اسمش آقای براری هست یه کم شک کردم شاید خودش‌ باشد . چون گمان دارم برای شمال ساری یا شاید رشت بود . نه‌ بی شک و به یقین می‌گویم رشت. چون تمام کتاب درون محیط شهری رشت جریان دارد . درگیرم با شخصیت های داستانش . اگر که همونه که من میگم ‌ از قول من بهش سلام برسانید بگویید یک مخاطب ناشناس و داروساز تجربی کتابت را دوست دارد و دلگرمی بزرگی است در زندگی من. کتاب را جلد گرفته ام. چون از تصویر جلد آن خوشم نمی آید. کاش تمام سفید می‌شد. خب ازش توضیح بخواهید باید توضیح دهد چگونه هذیان های شخصیت نیزبا درون کتاب قبل از تشنج هذیان هایی می‌گوید که این سالها با گذشت ده سال از انتشار کتاب هنوز یک به یک تعبیر می‌شود آن جملات بی سر و ته . چگونه ممکن است تصادفی باشد . من هرگز نمی‌پذیرم که او گفته تمامش سو تفاهم و از سر تصادف است . وقتی سال ۲۰۱۵ کتاب چاپ شده و داخل آن نیلی می‌گوید که چند تقویم دیگر دنیا ماسک خواهد زد ، روبوسی ممنوع و نفس ها مسموم ، بوسه قاچاق و لبخند مخفیانه ، حتی اهالی مسجد هم هر روز مبتلا به استفاده از الکل می‌شوند ، ◆ این چگونه تصادفی است. من این توضیح را بیشتر می‌پذیرم که در دوفصلنامه‌ ویگول گفته بود چیزهایی محض جملات نصیان گونه نوشته که از نجوای خاموش روح درونش الهام گرفته و کمی هم حاصل کابوس هایش بوده و خودش هم انتظار تعبیر آنان را نداشته . ◆ ولی اگر بگوید این هذیان ها را بی دلیل گنجانده به شعور من مخاطب توهین کرده . مگر داریم؟ مگر میشود؟ یا که نیلی صفحه ۱۰۲ به مادربزرگ می‌گوید خواب دیده طهران به سعادت نشسته آباد شده ، خاله از جعبه رنگی آزاده ، ولی نامدار و معروف. تاس انداخته سال فلان نشسته و سه قدم توی مسیر مار و پله تقویم جلو رفته ، همه رفتن شمال ، خاله اسمت چیه؟ خاله نام داری؟ خاله چرا گریه میزنی؟ چرا این همه قرص میخوری؟ خاله داری واسه دخمل کوچولوت مشق مینویسی؟ خاله عیده، گریه نرن. خاله خوابید روی مبل ، خاله جرعه ی نور، خاله پرواز و هجرت سمت برکه ی نور . خاله دیگه آزاده. ★ خب اینا رو کجای دلم بزارم ‌ . ؟. به آقای براری از قول من بگو ، یک سال اشتباهی کمتر گفته بود ، چون سال بعدش سوم عید آزاده نامداری توی دفتر نقاشی دخترش وصیت نوشت و قرص خورد و روی مبل خوابید و فوت کرد ‌ حتی خونه شون در سعادت آباد تهران بود‌. خب این چه شکل از نویسندگی هست؟ چرا توی ایران جلوی تجدید چاپ رو گرفتن ، چرا ممنوع قلم کردنش‌ .خب موظف هست شفاف سازی کنه ‌ . حالم بد میشه وقتایی که میخواد افتادگی کنه و میگه که نویسنده نیستم. اصلا اون لحظات نفرت انگیز میشه. شورش در میاد ‌ . بزاره کنار ناز کردن رو. خب حرف بزنه ‌ . از چی می‌ترسه. چرا ژست میگیره که انگار ما آدم نیستیم. وگرنه برامون توضیح می‌داد ماجرا چیه‌ .
  • حامد تقی زادگان ورامینی
  • آق داروساز تجربی که فکر کنم اسمت مجید هست و آلمانی من کتاب رو همین جا توی ایران خریدم
    بعدش ممنوع شدش . وقتی ممنوع شد هنوز هیج کدوم از جملات تعبیر نشده بود . بخاطر ص ۲۷۳ و پاراگراف کابوس نیلیا‌ و متلک به نظام بایکوت شد . به قتل های زنجیره ای اعتراض غیر مستقیم کرده بود . من مخالف چنین رویکردی ازش هستم . باید برگرده و دلش را با نظام صاف کنه ، یا با ماست یا که اینطور باید منزوی و ممنوع کار بشه . یعنی پس برماست. خب زورش هرگز به ما ملت ولایی نخواهد رسید. ما همیشه در و دروازه پیشرفت را باز میگذاریم، مگر توسط خودشان بسته شود ‌ . همان بهتر که چنین نویسندگانی خودشان را زودتر نشان بدهند. اصلا به او چه ربطی دارد که نویسندگان دیگر را کشته بودند . مگر او وکیل مدافع آنهاست ‌ . سرش به کار خودش باشد تا اینچنین ترد و متروکه نشود حامد تقی زادگان به امید ظهور آقا امام زمان عج بر محمد و آل محمد صلوات
  • DOWN ALEY Girls
  • سلام این تقی زاده خول هست . توی وبلاگ منم مزاحم میشه و پشت سر همه بد میگه . میگه مدافع آرمان های انقلاب و بیت رهبری هست . بعد به من شماره داده با پیش شماره ۰۹۱۲ و میگه چون عکس شهید گذاشتی واسه وبلاگت پس بیا و همکاری کن . و زیر آب دیگران رو بزن .
  • DOWN ALEY Girls
  • راستی مریم زارع نژاد دیگه کیه؟ اقای براری هم میگرده و گمنام ترین ها رو کشف میکنه . خب پس لینک اون کجاست . آیدی تلگرامی ، وبلاگی چیزی نداره . من ازش خوشم اومد . ضمنن چرا همه جا میگی که واسه کجا هستیم. نگو . چه فرقی داره. اینجوری آدم احساس خاصی پیدا میکنه ‌ . من جلسه پیمان قانون بودم ولی مریم زارع نژاد هفته قبلش دیر رسیدم ‌ کلاس تمام شده بود ‌ راستی تو خوبی ؟ نبودی توی مجازی ‌ . غیبت داشتی از عید
    خب دیر میری سر کلاس . همینه. همیشه از غافله عقبی . هرچند این بار هیچ شور و حرارت و شوق و ذوق دفعات قبل رو نداشت ‌ چون کلاس گروه تئاتر خاتم الانبیا با ما تداخل زمانی داشت ‌
  • #رمان #داستان_کوتاه
  • سلام مریم زارع نژاد در همبودگاه یکی از اعضای خوب هستش . مریم جون سلام اگر زمانی آوندی و خوندی ، من همون افسان تویسرکانی ام ‌ . که به وبلاگ ت پیام داده بودم . بچه ها بی اجازه و سر خود رفتن فایل صوتی داستان بینی و دماغ تو رو گذاشتن توی وبلاگشون . به نظرم اگر اعتراضی داری بهتره به آقای براری اطلاع بدی . چون اینا هیچ کدوم حرف حساب توی کله شون نمیره ‌ خب چون آجی کوچیک های خودم هستن. داستانت خیلی زیبا بود . این اولین بود ‌ صد و سه وبلاگ دیگه مونده. منتظر موج تسونامی بازنشر باشی یا نه ، بستگی به جلسات نقشه کشی مجازی ما داره. یهو دیدی شدی یکی مثل عین شکیبا و یک شبه اسمت چسبید به سقف . و ویکی پدیا ازت بیوگرافی نوشت . خخخخ شوخی میکنم . ما آروم هستیم . ولی زیرک
  • ملیله کینک پاپ
  • Salam من وبلاگ ندارم . سارا هستم . از یزد . چطور میتونم به جلسات آموزشی کارگاه شین براری دسترسی داشته باشم؟ این فایل صوتی به دل نشست. دستش طلا . من سیزده سالمه . پنج تا رمان خواندم . واسه خاله شین براری فهیمه رحیمی بود و واسه ر اعتمادی و سید حسینی و مریم ریاحی . این تا به مادرم گفتم مریم ریاحی اول توی اینترنت می نوشت بعد اقا شین کشفش کرد و آموزش داد و حالا کتاب رومان‌ همخانه را نوشته شده مادرم قبول داشت تا من هم بنویسم توی درون اینترنت . چطور میتونم در جمع شما وارد شوم .
  • وبلاگ رمان عشقی
  • سلام عشقی.. ردیف هستید همگی ? ◆★♣︎♠︎♥︎●■
    چرا وبلاگم نمی‌آید پس؟... جون بغل دستی هاتون بیاید .
    داستان صداهه‌ خیلی باحال بود . کی هستا?...
    کجا هستا؟... خودش کجاس پس؟... ول کنید اینایی که از ما بهتران میدونن خودشون رو . آقای براری هم بیش از حد به کسایی بها میده که خودشون رو توی آیینه گم میکنن . والا . راستی انتقالی موند ترم بعد سمیرا خاک به گورت سمیرا . چقدر گفتم عجله کن . حقته
    خب لذت بردم از داستان صوتی ‌ . آقای براری همیشه افراد لایق رو انتخاب میکنه و معرفی ‌ ‌
    اینبار هم فوق العاده بودش ‌ . .ضمنن بچه ها دیگه حق ندارید از کامپیوتر کانون به همبودگاه متصل بشوید ‌ چون آیدی ایمیل IMEL شماره گوشی سامسونگ که با سیم سوکت به کامپیوتر وصله و از اینترنت اون به همبودگاه متصل میشید تمام دفعات یکسان درج میشه و شائبه ای رو بوجود میاره که تک تک ما همگی یک نفر هستیم . آقای براری حسابی عصبانی بود . چرا به هر کی محبت میکنی اینجوری میکنه!.‌ کسی که ما داریم از داستانش تعریف و تبلیغ میکنیم رفته از استاد براری شکایت کرده . فکرش رو کنید . چقدر ماها غریب هستیم . از وقتی آقای شایگان ثابت فوت کرد، بیست تا دختر کوچولو شب ها توی پرورشگاه خصوصی دارن گرسنه میخوابن . و ماها که بدهکار این مجموعه هستیم کاری از دستمان بر نمیاد . و اگر میریم درد دلی میکنیم طرف میره گزارش میده و میکه حرفه‌ای مبهم زدیم. بچه ها خیلی وقته دارم به خود کشی فکر میکنم . ضمنن شرایط روحی افسانه توسان خوب نیست ‌ مواظبش باشید . از دور میبوسمتون‌ آبجی های نازنین.
  • صبا ملک آرایی
  • سلام بچه ها . واقعا واسه محیط همبودگاه متاسفم، حسام زاهدی به آقای براری گفته حساب های ما چرا همگی از سامانه مرکزی کانون به محیط همبودگاه متصل هست ؟..
    آقای براری هم دیگه اجازه ی استفاده از سیستم سامانه مرکزی رو نمیده.
    بعدشم واسه مریم زارع پور متاسفم، ما که آرش حمایت کردیم و تعریف تمجید. عجب نمک نشناس و حروم زاده آی هست ، رفته پشت سر آقای براری و افسانه حرف زده . آخه احمق جون تو حتی قد یکی از ماها هم نیستی ، بعد هنوز فرق لطف و محبت رو با مزاحمت تشخیص نمیدی . خیلی بیشعوری
    سعیده ام. چرا اسمم ناشناس می افته پس؟ چیکار کنم اسمم بیفته؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی