爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事
شین براری

爱情故事

Novels and short story _ long story _ 爱情故事

شین براری
爱情故事

爱情故事
رمان بالای هجده سال
رمان سانسور نشده
رمان ممنوعه
رمان عاشقانه
رمان اندروید
رمان موبایل
رمان مجازی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 11 Mehr 01، 18:47 - کانون شاملو
    عالی
نویسندگان

دیروز و امروز

Friday, 18 Tir 1400، 05:24 AM

دیروز و امروز

دیروز امروز دریافت
عنوان: دیروز و امروز
حجم: 2.95 مگابایت
توضیحات: RaR pdf zip رمان ایتالیایی
 

دانلود کتاب دیروز و امروز

کتاب دیروز و امروز، رمانی نوشته ی ویلیام سامرست موام است که نخستین بار در سال 1946 به انتشار رسید. داستان این رمان بیشتر در شهر ایمولا در ایتالیا می گذرد اما به شهرهای دیگر این کشور، همچون زادگاه ماکیاولی یعنی فلورانس در خلال رنسانس، نیز سر می زند. داستان به سه ماه از زندگی نیکولو ماکیاولی، سیاستمدار، فیلسوف و نویسنده ی فلورانسی در نخستین سال های قرن شانزدهم می پردازد. ماکیاولی با چزاره بورجیا آشنا می شود؛ مردی که به الگوی او برای خلق مهم ترین اثرش، رمان «شهریار»، تبدیل شد.

اما این تمام ماجرا نیست و هجویه ای عاشقانه نیز در رمان دیروز و امروز انتظار مخاطبین را می کشد، چرا که ماکیاولی در تلاش است تا همسر جوان میزبان خود در شهر ایمولا را اغوا کند؛ تلاشی نه چندان موفقیت آمیز که او را به فکر نوشتن اولین اثر کمدی خود می اندازد.

چکیده کتاب

سامرست موام داستان‌سرای شهیر انگلیسی، با ارائه این داستان ضمن این که بخشی از زندگی نیکولو ماکیاولی. سیاست‌مدار توانای ایتالیایی دوران رنسانس ایتالیا را به تصویر کشیده است. آشفتگی‌ها، دسیسه‌پردازی‌ها، و فریب‌کاری‌های سیاست‌مدارانه دوران رنسانس ایتالیا را با آشفتگی‌های عصر حاضر مشابه دانسته است.

بخشی از متن کتاب

چه کسی فکر می کند که آدم عاشق باید محتاط باشد؟ مثل این است که شما از دریایی که در معرض بادهای سهمگین آسمانی قرار گرفته است، بخواهید که آرام باشد. اما هر کسی می تواند تحقیری را که در حقش روا داشته اند و خود هم از آن آگاه است، تحمل کند. مهم این است که آدم جوری به این قضیه نگاه کند که انگار در جایی دیگر و بر سر آدمی دیگر آمده است. حقیقت، خطرناک ترین سلاحی است که انسان می تواند به کار گیرد، به همین خاطر باید با احتیاط از آن استفاده کنیم.

نقد و بررسی کتاب دیروز و امروز

کتاب دیروز و امروز به روایت یکی از ماجراهای زندگی «نیکولو ماکیاولی» سیاستمدار ایتالیایی می پردازد. بخش عمده ای از این روایت، تخیلی و زاییده ذهن داستان پرداز سامرست موام نویسنده رمان است و کتاب سرشار از همان شوخ طبعی و نکته سنجی اوست که بر جذابیت این رمان می افزاید. وی طی این روایت، با استفاده از چهره ی بدنام و سیاس و تفرقه افکن «نیکولو ماکیاولی» در تاریخ، آشفتگی ها و سیاست بازی های دوره ی رنسانس ایتالیا را با آشفتگی های عصر حاضر تطابق داده است.

 

 

شین براری فن پیج  منبع مطلب 

  • 00/04/18
  • کانون شاملو

دیروز و امروز

معرفی رمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی